فروش تضمینی شکر قهوه ای ۵۰۰ گرمی برند هفت تپه

در سالهای اخیر و روی آوردن جامعه به استفاده از مواد غذایی سالم باعث شده است تا مردم قبل از خرید به سلامت محصول اهمیت بدهند یکی از این کالاها شکر قهوه ای می باشد .شکر قهوه ای شکری است که عمل تسویه و جداسازی ملاس به طور کامل انجام نشده است و ملاس حاوی بسیاری از ویتامینها و املاح معدنی است. شرکت باتوجه به استقبال مردم برای خرید شکر قهوه ای با ایجاد سایت و امکان خرید اینترنتی دسترسی به شکر قهوه ای با بسته بندی زیبا و تضمینی را به وجود آورده است، بسته ها حاوی شکر قهوه ای ۵۰۰ گرمی می باشند که علاوه بر راحتی حمل و نقل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و کیفیت کالا تضمین می شود.

فروش تضمینی شکر قهوه ای 500 گرمی برند هفت تپه

شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

بیشتر بخوانید: خرید شکر قهوه ای ۵۰ کیلویی

شکر قهوه ای یا شکر سرخ پودری گرفته از نیشکر است و در سلامت پوست و زیبایی بسیار پرکاربرد است و انواع ماسکهای صورت با آن ساخته می شود ،از مهمترین ویژگی های شکر قهوه ای خاصیت لایه برداری آن است که اسکراب های زیادی میتوان با مخلوط کردن با سایر مواد با آن تهیه نمود.

شکر قهوه ای حاوی ویتامینهای گروه بی است که از پوست در مقابل نورخورشید محافظت کرده و همچنین باعث روشن شدن پوست می گردد،تهیه اسکراب با پوست موجب لایه برداری عمیق پوست می شود و پوست را از جوش های سرسیاه و جای لک پاک می کند و همچنین باعث پاک کردن پوست از سلولهای مرده به خصوص در قسمتهایی از پوست که تیره تر است، می شود

شکر قهوه ای دارای رطوبت است که استفاده آن در محصولات پوستی برای لایه برداری موجب نرمی و لطافت پوست می گردد و با برداشتن لایه های مرده پوست رد جوش ها را کمرنگ می سازد و به زیبایی و شادابی پوست کمک می کند همچنین میتوان از شکر قهوه ای به عنوان لایه برداری لبها استفاده نمود و پوسته های لب را بدون درد از بین برد.

از شکر قهوه ای میتوان برای لایه برداری از کف پا و خصوصا پاشنه پا و قسمت هایی از بدن که پوسته های مرده وجود دارند نیز استفاده نمود و همچنین برای لایه برداری از کف سر خصوصا افرادی که دچار چربی پوست هستند که موجب ریزش موی سر می شود نیز استفاده نمود.

توزیع کنندگان انواع شکر قهوه ای ۵۰۰ گرمی

توزیع کنندگان انواع شکر قهوه ای 500 گرمی

بیشتر بخوانید: فروش شکر قهوه ای لایت

با توجه به افزایش استفاده از شکر قهوه ای در زمینه های خوراکی و زیبایی پوست اهمیت کیفیت آن و تهیه شکر قهوه ای مرغوب نیز افزایش پیدا کرده است ،شرکت با مهم شمردن درجه کیفی کالاها یکی از معتبرترین توزیع کنندگان انواع محصولات تولید شده از شکر قهوه ای هفت تپه است که با برندهای زیادی چون شهدانه،شکر قهوه ای سروکشمر،توحید،هفت تپه، کارون همکاری دارد.

خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت و مشاهده محصولات دیگر شرکت مانند شکر قهوه ای و شکر سرخ و …از تنوع محصولات ما دیدن کنند و کالای مطابق با نیاز و هزینه خود خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما