توزیع مستقیم شکر سرخ خمیری برند کارون

شکر ماده ای شیرین است که برای طعم دادن و شیرین کردن انواع چای، شیرینی ، کیک، آبمیوه و شربت و…مورد استفاده قرار می گیرد. شکر در انواع مختلفی موجود است شکر سفید، شکر قهوه ای و شکر سرخ. اما شکر سرخ خمیری نسبت به انواع دیگر مزایای بیشماری دارد و اگر تمایل دارید آن را تهیه کنید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید آن با همکاران ما تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

توزیع مستقیم شکر سرخ خمیری برند کارون

علت برتری شکر سرخ نسبت به شکرهای دیگر

علت برتری شکر سرخ نسبت به شکرهای دیگر شکر سرخ چگونه تهیه می شود و چه برتریی با شکرهای دیگر دارد؟ شکر از نیشکر به دست می آید نیشکر در ایران در خوزستان و مازندران برداشت می شود. طرز تهیه ی شکر سرخ به این ترتیب است که وقتی نیهای نیشکر قدکشیدند کشاورز ، برگها را زده و نیها را تکه تکه می کند و در دستگاه آبگیری قرار می دهد تا عصاره ی آن گرفته شود.

سپس عصاره را در درون دیگهای بزرگ مسی می جوشانند و غلیظ می کنند و در طی این مدت مدام هم میزنند که ته نگیرد و نسوزد. عصاره، قهوه ای و چسبناک است و وقتی به اندازه کافی به غلظت رسید ظاهرش شبیه حلوا می شود. در بازار، شکر سرخ را به صورت خمیر می فروشند، برای تهیه شکر سرخ پودری، باید ابتدا آن را خشک کرده و سپس با دستگاه یا هاون کوبید.

شکر سرخ از نوعی قند به نام ساکارز و شیره ای به نام ملاس تشکیل شده است. شکر سرخ ، سرشار از آنتی اکسیدان و پتاسیم، منیزیم و آهن است. مقداری نیز کلسیم، فسفر، منگنز، روی، سدیم، ویتامین B و مس دارد. موثر در رفع دردهای شکمی و گوارش، رفع بیماریهای کبدی، تمیزکننده ی خون، رفع گرفتگی صدا، کمک به استحکام استخوانها ، جلوگیری از پیری زودرس، درمان آنفلوآنزا و سرماخوردگی و تقویت میل جنسی است.

می توان شکر سرخ را جانشین قند وشکر سفید کرد، زیرا دارای فیبر و املاح معدنی بالا و قند طبیعی است و مانع افزایش سریع قند خون می شود و برای افراد دیابتی بسیار مفید است.

مزیت خرید بی واسطه شکر سرخ خمیری

مزیت خرید بی واسطه  شکر سرخ خمیری انواع شکر سرخ را می توانید با قیمت مناسب و به صورت فله و بسته بندی در بازار پیدا کنید. قیمت شکر سرخ بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است. شکر سرخ خمیری را می توانید در بسته بندیهای مختلف ۴۰ کیلویی یا کمتر خریداری کنید. فراموش نکنید که شکر سرخ را از مراکز مجاز ما تهیه کنید. چرا که انواع تقلبی آن نیز در بازار موجود است اما ما نوع اصل و با کیفیت را با قیمتی مناسب به شما تقدیم می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما