شکر قهوه ای برای حلوا + قیمت خرید

استفاده از شکر قهوه ای برای تولید حلوا باعث بهبود طعم، مزه و سلامت این محصول خواهد شد چرا که این محصول از نیشکر تهیه شده و عطر و بوی بسیار مطبوعی دراد.

شکر قهوه ای

شکر قهوه ای

یکی از دلایل استقبال تولید کنندگان شیرینی، شکلات و حلوا به استفاده از شکر قهوه ای در تولید محصول خود، بالا رفتن کیفیت محصولاتشان است.

شاید بپرسید دلیل این افزایش کیفیت چیست که در ادامه با بررسی شکر قهوه ای دلیل این موضوع بیشتر روشن خواهد شد.

با توجه به اینکه شیره نیشکر یکی از ترکیبات مقوی و در عین حال پر خاصیت موجود در شکر قهوه ای است می توان مهمترین دلیل افزایش کیفیت محصولات تولید شده با این نوع شکر را در همین مورد بررسی کرد.

در واقع شیره نیشکر ماده است که از نیشکر طی فرایند تولید شکر نیشکری بدست می آید و حاوی املاح و مواد معدنی بسیار مفیدی است.

جالب است بدانید که این ماده آنقدر مغذی ست که در برخی از کشورها به عنوان صبحانه با نان میل می شود تا انرژی کاملی در ابتدای روز برای بدن انسان فراهم گردد.

از طرفی طعم و بوی نیشکر یکی از بهترین طعم های برای کیک و شیرینی ست که تقریبا اکثر مردم به آن علاقه دارند.

اگر شکر قهوه ای را در محیط مرطوب و گرم بگذارین مشاهده خواهید کرد که رطوبت را جذب کرده و به حالت مرطوب در می آید و این نکته دیگری است که باعث اسقبال از آن شده است.

دلیل این جذب رطوبت خاصیت جذب رطوبت ملاس نیشکر است و زمانی که حلوا، شیرینی و غیره با این محصول تولید می شود این خاصیت باعث خوش پخت شدن شدن محصول نهایی خواهد شد.

شکر قهوه ای برای حلوا

شکر قهوه ای برای حلوا

انواع محتلفی از حلوا با شکر قهوه ای تولید می شود از حلوای عمانی گرفته تا حلواهای سنتی که در ایران از قدیم الایام در مراسمات مختلف پخت می شده است.

در هنگام استفاده این نوع شکر در تولید حلوا کیفیت و رنگ بسیار لذیذی را در محصول نهایی شاهد خواهیم بود چرا که در فرایند پخت بسیار تاثیر گذار است.

مواد مغذی و معدنی بالای شکر قهوه ای از مزایای دیگر این برتری کیفیت است.

از طرفی با توجه به کالری کمتر این محصول نسبت به نوع سفید خود محصول تولید شده نیز دارای قند کمتری خواهد بود و در نتیجه برای کسانی که به رعایت وزن ایده آل اهمیت می دهند این امر نکته مثبتی است.

خواص درمانی و زیبایی این محصول نیز جز مواردی است که نمیشه از آن گذشت و از جمله اینکه باعث درمان نفخ، زیبایی پوست و درمان دردهای قاعدگی نیز می شود.

تولید با این نوع شکر مانند سایر شکرها می باشد و نیاز به تغییر میزان مصرف و یا تغییر دما برای پخت نیز نمی باشد.

خرید شکر قهوه ای

خرید شکر قهوه ای

در زمان خرید این محصول مهم است که به چند نکته توجه نمائید تا بهترین محصولات را با  کیفیت مناسب تهیه نمائید.

اولین نکته و شاید مهم ترین نکته این است که شکر قهوه ای تهیه شده از نیشکر کیفیت و عطر و طعم بسیار لذیذ تری به نسبت نوع چغندری دارد و بهتر است از این نوع شکر قهوه ای تهیه گردد.

تشخیص نیشکری بودن آن هم زیاد سخت نیست چرا که کاملا طعم نیشکر در آن مشهود است و یا حتی از نوع برند آن نیز می توان متوجه شد که از چغندر است یا نیشکر.

برندهای عرضه کننده شکر قهوه ای نیشکری معروف در کشور عزیزمان شامل برندهای شهدانه و سروکشمر هستند که اولی از نیشکرهای جنوب کشور تهیه می شود و دومی از نیشکر های شمال کشور و کیفیت هر دو برند بسیار بالاست.

قیمت شکر قهوه ای

قیمت شکر قهوه ای

شکر قهوه ای نیشکر چنوب با توجه به حجم بالای تولید کارخانه از قیمت مناسب تری برخوردار است و نوع نیشکر شمال به علت کیفیت کمی بالاتر و تولید کمتر معمولا گران تر در بازار یافت می شود.

شکر قهوه ای جنوب کشور از قیمت تناژ کیلویی ۴۰۰۰۰ تا قیمت خرده فروشی ۴۸۰۰۰ تومان متغیر است و دلیل این انر هزینه های حمل و جابجایی این محصول به شهرهای مختلف است.

نوع نیشکر جنوب تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد بالاتر عرضه می گردد و این اختلاف قیمت در بین این دو نوع وجود دارد.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت خرده و عمده انواع شکر قهوه ای می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما